ComforTrend lanceert Energierace-game in september 2016

ComforTrend blijft innoveren. Een nog professionelere uitstraling, meer verkopen en dus meer inkoop en rendement, voor zowel de installateur als voor de ComforTrend leveranciers: dat is onze doelstelling. Momenteel wordt er voor elke ComforTrend installateur een eigen bedrijfs-app ontwikkeld. Volledig uitgevoerd in de huisstijl van de installateur, geeft de app toegang tot informatieve filmpjes over energie, het installatiebedrijf en de leveranciers. Een unieke tool en nog niet eerder vertoond in de installatiebranche.

Innovatieve reclame
Onderdeel van deze vooruitstrevende, innovatieve app is de Energierace-game. Deze duurzaamheidsgame komt ter vervanging van de Comfort en Rendement courant en is een geweldige marketingactie die wij in september 2016 lanceren.

De Energierace-game wordt huis-aan-huis verspreid in een oplage van 500.000 stuks. Deze dubbelgevouwen A3 biedt aan de ene zijde een bordspel over energiebesparing en duurzaamheid en aan de andere zijde informatie in huisstijl van de installateur. Het spel is interactief en wordt gespeeld in combinatie met de app.

Het spel wordt gespeeld door vragen over duurzaamheid te beantwoorden. Om het spel zo dynamisch mogelijk te maken, worden de ComforTrend leveranciers betrokken bij het opstellen van de vragen. Dit biedt onze leveranciers de ultieme mogelijkheid om het bedrijf en/of producten bij 500.000 consumenten in de schijnwerpers te zetten.